helj

fredagen efter jobbet for jag me mamma o köpa blommor.
efter de for ja till paulina, hennes mommo har just dött.
vi bara skratta o skratta hela tiden.
va där kanske en 4 timmar, o sen då jag kom hem
var andreas vi mej, åt bara någå mat o bytte kläder
åså blev de att fara u o köra. sku bara vara en stund, joo.
kom hem 3 på natten sen. va chaffis åt toge hela kvällen.
men kvällen va bra kanske nån timme.
bilrutan blev sönderslagen, personen i butkon, folk var arga
o stressade. sen senare på kvällen fick en på käften så att han måsta far o sy läppen.
mendan andreas o han va o gjorde de vandra jag o mange till simpukka o satt där.
träffa jenni västi så ja satt o tala me henne tills andreas kom.
efter de förd vi hem mange o tony.
 sen hem till mej o sova.

lördagen for vi till stan, var otroligt trötta efter gårdagens kväll.
andreas köpt nya kläder igen o jag köpt studentmössan.
efter de hem till mej o äta o sen till andreas. mange va där,
o sen förd vi honom till stan o for ti abc o sen o hyra film.
så vi bara slappa hemma hos andreas med att kolla film o dricka lite cider o andreas öl.

idag på söndagen vakna vi ganska sent, o efter morgonmålet for vu ut på gården
o satt på en filt en stund, jag läste min bok.
men de va ganska så kallt så vi satt inte så länge där ute.
kom in o kolla den andra filmen som inte vi titta på lördag,
vi hyrde två filmer. efter de till abc o via mej, till andreas o äta
o sen for jag hem. sen kom andreas hit i bastun o nu skall jag snart fara o sova.
jobba imorgon, undrar hur det skall gå, jag bara hostar hostar o hostar.
har fått en dundder förkylning, så jag kan inte träna nånting nu.
o det stör mej så rysligt. känner mej jätte fet o lat då jag inte jör nånting.
nå bättre de än att bli ännu mera sjuk.

nåjaa, nu ska ja kolla tv o sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0