31.5.09

då är den stora dagen över.
3 år i korshoms gymnasium är över.
var jätte nervös på morgonen, sen gick det om o sen kom det tillbaka
innan jag skulle opp o hämta mössan. men allting gick bra.
efter avslutningen var det bara att snabbt fota grupp fotot o sen hem o äta
innan alla gäster började komma.
hade jätte mycket gäster o jag fick så fina saker o mycket pengar!
vilket är bra, så får jag lägga in på mitt sparkonto.
sen mot kvällen blev det middag på strampen med alla studenter
o sen vidare mot fontana. köade sekärt en timme,
för redan klockan 10 var det jätte lång kö.
roligt hade jag iaf! först satt jag med nilla, emmo, antonia o maria.
sen hittade jag sarah o ninna o dansade med dem o
sen for emmo o nilla hem, antti dansade o jag o maria satt på stolar.
det var en rolig kväll, skavsår av skorna o oppsvällda fötter o skavsår av min bh, najs.
en kväll att minnas resten av livet.
sen kom andreas efter mej o maria.
kom hem där en 4, o 5 föll jag ner i sängen, måste ju reda ut håret först.



student -09!



andreas o sarah



linda, som hade fixat mitt hår.



nästan hela släkten plus jag.



morbror, jag moster



mamma, jag o pappa.

har inga bilder från kvällen, min kamera e för stor för att rymmas i väskan..
men iaf, ett minne för livet!


idag blev det då inte mycket sömn, då jag vaknade var det soligt o varmt,
så jag har suttit ute hela dagen o solat o fått färg!
sen blev det bollglass med andreas.
har ätit för mycket denna helg, nu lite bantning kanske skulle behövas?
gonatt, jobb imorgon!


Kommentarer
Postat av: Camilie

Åååh, vad fin klänning du hade!! Varifrån?? Jättesöt student :) så synd att jag inte kunde vara där..

2009-06-03 @ 13:39:02
URL: http://camilie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0