17o5o9

nu har då denna helj farit o studenten närmar sej.

jag blir student! hihihihi! klarade allting,

men jag var besviken på mitt filosofi resultat o att de hade sänkt med 5 poäng.

men så är det, jag är ju iaf godkännd!

på fredagen for jag till daniela på "kalas".
det var roligt! vi åt god mat o skrattade o det blir ju bra i gott sällskap.
efter att jag varit vid daniela for jag till andreas,
kom dit lite före 12 på natten, o då sov han redan.
så det var bara att krypa ner i sängen o sova.
o sova det gjorde jag, vaknade bara 1 gång av att jag hostade! jess.
lördagen blev till att fara till mej o hämta kläder till kvällen.
for med lillebror o andreas på bollglass.
sen till mej ijen, o var hos mej ganska så länge.
sen till andreas o äta o inte jöra nånting.
på kvällen blev det att far till åminne o se,
men det var ju bara fjortisar där, inte i min älder precis.
så vi for till abc o åt på hesburger iställe då o sen hem till andreas o sova.
o idag på söndagen har vi varit o köpt badminton,
men det gick inte att spela för det blåste för mycket.
iställe satt vi ute i solen o jag brände mej igen.
sen kolla film åså hem, o andreas kom en stund till mej sen.

nu skall jag o sova, jobba imorgon.
o imorgon tror jag att jag skall far på spinning till gymmet!
jess!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0