tråk söndag.

andreas sov vi mej inatt.
meen han måsta ju såklart fara hem efter morgonmålet,
då jag sku läsa på filosofi.
o ja ha läst en 85 sidor kanske, nåmer orkar jag inte.
nu har jag sutti o sett på criminal minds, hitta en massa avsnitt på youtube!
nu ska ja snart packa gymväskan o dra iväg på träning. blir total explosion idag.
imorgon blir de vatsa-selkä me linda, idag far jag själv
och andreas kommer efter mej!

imorgon börjar då hela skiten..
modee imorgon på studentskrivningarna.
på onsdag filosofi. efter de ska ja dra mamma me till stan,
o se om ja hittar nya kläder. sku behöva nya byxor, för ingenting håll upp någå mera..
men de e ju int onsdag idag så får se då.

nu ska ja fortsätta titta på criminal minds o sen packa väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0