stressaaa!

nu sku jag måsta läsa på hälso.
jag sku ju gå igenom böckerna idag på dagen..
men de jick ju int så bra.. ja hitta på en massa annat, åså va ja rastlös som fan!
for me mamma ti butiken då, åså ti GW gallerian o så lite.
hitta en jätte fin grön träningstopp på top sport o den ska ja ha!!
nåjaa, nu har ja 3 hälso böcker kvar att gå igenom.. får skylla mej själv då ja int läst på dagen!

rastlös e ja hela tiden. om jag int får va på gymme typ varje dag går ja sönder.
ja har blivi en rikti träningsnarkoman. GAAAH!!
enda dagen ja typ e ledig e lörda, o e jag int på gymmet tränar ja hemma.
bättre de att ja rör på mej än att ja sku ligga på soffan o vräka i mej goodis..

från o med imorgon ska ja ha godispaus så he bara sprakar om de.
ha blivi jätte myki godis nu då de e skrivningar, men nu ska ja sluta!
o  imorgon e sista dagen av skrivningarna fö mej! ;D
så då på kvällen ska ja me sarah o spela biljard iaf.
sen får vi si va vi hittar på.

nee nu böckerna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0