rastlös plus andningssvårigheter

e så in i helvete rastlös! ja sku måsta läsa på häslo, men ja orkar int!
ja hittar på en massa annat som ja kan jöra..
som igår, andreas for hem så ja sku få läsa på hälso..
ja läst kanske en 2 timmar, sen kom ja på att ja vill möblera om i mitt rum.
så då flytta jag pappa o mamma om.
så int blev de nu så myki läsas då int..
nu ska ja vänta på att linda ska komma hit, vi ska o träna, total explosin.
då får ja ju rör på mej iaf!
har jätte svårt att dra andan idag. de tar jätte länge innan jag får en djup suck ur  mej.
de e jätte störande, för ja kan ju int andas normalt. blä.

igår blev de att fara ti andreas då sen då vi had möblera om.
då ja kom dit, så vi på film en stund o åt chips.
sen for vi ti linda o va där en 2 timmar kanske?
efter de förde jag linda till sebbe o jennie, åså for jag o andreas via mej.
då ringd oski o vila ti ollis, så ja förd oski iisa o lasse dit.
men lasse slapp int in så vi had han på släp.
for ti simpukka o tanka, sen ti abc en snabb sväng åså via brändö,
plocka opp 2 flickor åså släppt jag av di o lasse vi torge.
sen for vi efter linda o madde åså ti backan.
va int där nå läng, slängd hem dahlin o hem ti andreas.
jick o sova kanske nå halv 1, men ja e jätte trött!
imorgon e de då finska på studentskrivningarna.

nu ska ja läsa lite, får si om ja kan andas nåå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0