nu e ja trött.

ha int skriva alls på länge, men iaf.
ja hoppades att di int sku ringa från jobbe nå denhär veckan,
men di måst ju ha hört vad jag tänkte, eftersom samma dag som jag tänkte det ringde dom.
gaaah, sku int alls ha orka jobba någå, ja sku bara ha vila ta de lungt.
men iställe blir de att jobba tisdag-torsdag. va alltså på jobbet idag då.
börja 7.20, fick stiga opp halv 7, yess. men ja fick sluta 3 då så de va bra.
efter att ja kom hem från jobbet då for jag nästan mesamma iväg til gymmet.
for på total explosion, o man märker no då de e aino som har timmarna..
ja va så slut o trött, men jag dro på så hårt, o svetten bara dröp.
men så ska de va. nu e jag iaf jätte trött.
ska bara far iväg ti piffi, kolla lite tv o sen o soova, ska opp samma tid imorgon..

igår blev de träning me linda. efter de for vi ti mäkkis för att linda sku ha en osthamburgare.
men hon fick en vanlig, för att hon i kassan fatta int nå.
så då blev linda jätte sur åså for vi ti hese iställe åså åt linda där då.
HAHAHA! så kan man också göra.



ååh va jag vill tillbaka! men vi kanske far nästa vår. hoppas!
ha no börja fundera på nå ställen men ine vet vi ännu.

nu piffi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0