hemma!

nu e ja hemma. kom hem för en liten stund sedan.
åt lite smörgås o sånt.
for ti sarah idag då. va hos henne en stund först, åså for vi sedan till calles o spela biljard.
vi skratta o skratta o skratta, o ja kan egentligen inte skratta,
för jag har lyckats få en blåsa under min övreläpp, så de tar jätte ooont!
men iaf, jag kuna ju int hålla mej för skratt så ja fick ta den smällen att de to ont.
vi fuska nog lite i biljardspelet, eftersom vi till slut inte orkade bry oss.
puttade i bollarna lite som vi tyckte. men de blev rättvist,
sarah vann en gång, jag en åså förlora sarah en gång då hon råkade laga i den svarta bollen.
efter calles fundera vi va vi sku jöra, så kom vi på att vi kan ju far till omalley's , så dit for vi.
men de e så äcklit då de finns gubbar i pappas ålder som sitter o stirrar på en där!
håller på o får damp på såna, men di ska ju o finnas.

imorgon ska ja sova länge! ja kommer ändå att vakna halv 9 eller någo.
men då tänker ja ligga o läsa i sängen.
ja funderar på att jöra det nu men ja vet att ja kommer att somna så nej.
nu ska ja bara borsta mitt hår o sen börja soova!

saknar goose min som e i lappträsk. <3
men han kommer hem på freda så de e ju bara 1 dag till de!

godnatt!



Kommentarer
Postat av: Camu

Va fin bild på dig, sötis :) Fortsätt skratta du bara.. Och grattis till att studentskrivningarna är över, nu kan livet börja på riktigt ;)



C

2009-03-19 @ 10:29:31
Postat av: iida

mååh. :) jaa, nu kan ja skit i allt som heter skola i några månader. :D

2009-03-20 @ 09:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0