helt omotiverad o rastlös

imorgon skall jag skriva filosofi då.
men idag e de en sån dag som jag inte orkar jöra någonting!
ja e rastlös, ja kan int sitta stilla o koncentrera mej på nånting,
ja sku bara kunna stå o hoppa eller fara o träna till gymmet,
men idag har jag o linda paus så ja ska träna hemma iställe.
imorgon blir de vatsa-selkä, de va vi på igår också.
har blivit riktigt beroende av att röra på mej men de kanske bara är bra..
iaf, jag är omotiverad!
jag vill bara att studenten ska vara över så ja kan börja jobba
och inte behöva sitta me alla böcker framför näsan hela tiden.
nu ska ja bara kolla igenom de 2 sista böckerna åså antecningarna
åså e de slut för dagen åså får man hoppas på att de går vägen imorgon då.
efter de ska ja tvinga mamma me till stan,
måste ändå till prisma o handla godis o sånt tills imorgon.

nej om jag skulle börja koncentrera mej för filosofi böcker nu..
ingen motivation, men då säger jag bara: ere svante? ;D

ha de bra.




imorgon skall jag slänga dessa böcker, papper o häften i väggen.
då blir de iställe mina helt jätte ointressanta häsloböcker som kommer att finnas framför mina ögon i en vecka!
åååh, vad jag inte orkar mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0