glad så ja nästan spricker!

skrev modde idag då, vilket jick sådär.
2 första sidorna jick hur bra som helst, sen va de bara att försöka hitta på någonting..
skrev under rubriken till vad behöver vi Facebook?
trodd ja sku kunna mycke jóm de, joo 2 sidor o sen to de stopp..
men ändå lämnade jag upp lite efter 12, åså for ja hem.
då ja kom hem had ja picknick i vardagsumme me pappa
o åt opp de som ja int had äti opp på skrivningarna.
nåjaa, men nu kommer de roliga:
JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!
från april får ja jobba som vikarie, o hela maj får ja jobba o lite i juni!
jissa om ja e glad?!? ska jobba på solrosens dagis.
hoppas att barnen där int tar live av mej..
så nu ska ja få pengaar!! :D
så ska ja spara tills jag skall flytta.

nu ska ja läsa på filosofi, o sen ska ja o träna me linda.
har jätte ont i mina fötter sen gårdagens total explosin,
så idag tar ja de lungt. blir vatsa-selkä.
o andreas e i lappträsk på kurs så nu ska ja sakna honom ända tills freda. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0