-

idag har ja inte så mycke att säga, bara att ja e trött som fan.
kom hem för en stund sedan från träningen:vatsa-selkä.
blev int ens nå svettig idag, men de känns i min mage!
på onsda ska sarah komma me på spinning, ha int själv heller aldrig vari på de.
så nu ska ja testa på de o sen efter de vatsa-selkä.
idag jobba jag 8.50-16.30. jätte jobbit att sluta halv 5.
min nacke ha dött, igen. men idag va de int så mycke bäras på barnen,
men sen då vi va ute måsta jag ha 2 barn på varsin arm. myys, min arm e dööd.
imårån jobba igen o på torsdag också. blä.

nu ska ja dricka en kopp té o efter de läsa ut boken som ja håller på med.
sen blir de sängen e jäävla trött o om jag ska orka med nånting imårån så.
puss!




3 år o 3 månader me söötis idag! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0