vaarmt!

idag e det så fint väder!
försöker sola på vår terass,
men där e det så varmt så man kan bara ligga några minuter åså måste man röra på sej.
svetten bara rinner då man ligger där i en solstol.
åså blåser det ingenting heller då det e lite vindskyddat.
iaf, vaknade där en halv 10, åt morgonmål o for med mamma till stenhaga galleriet.
hittade en jacka o en huppare. mamma hittade en t-skjorta o ett par byxor till min käre bror.
sen via prisma o hem. har ganska just ätit o nu har mamma o jontte
farit till stan men jag fick inte fara med.
nåjaa, de kan inte var så längr då jag o mamma skall till gymmet om nån timme.
efter gymmet blir det stan med andreas, får se om han hittar något på rean.

neej, nu ska jag ut i solen igen o svettas ännu mera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0