uups, jag tryckte fel..

idag har jag:
-jobbat
-varit till gigantti med pappa, såg en kamera som jag SKA ha!
-tränat, step&body
-hem, fixa till inträdesprov imorgon

nu e det ju såhär att jag, dum som jag e,
så tryckte jag fel då jag skickade in min ansökkan till yrkeshögskolan Novia.
skulle trycka så att jag skulle söka till samhällspedagog,
men sen fick jag kallelse till utbildning inom vården.
WTF? sen när man ser närmare på det är det SJUKSKÖTARE!
inte vill ju jag dit! vet inte vad jag skall jöra.
tänker iaf fara dit imorgon, men kommer ju kännas lite skit då
man kommer ljuga dom upp i ansiktet med att man vill dit.
sjuksötare, det är typ akutvårde, ambulansförare o så.
vilket inte e riiiiktigt min grej.
får se nu..

nu sir ja på tv, sen blir det sängen!
börjar bli nervös nu..

Kommentarer
Postat av: nilla

oj då.. itt rikti lycka ti tryck fel tå e gäller fortsatta studier ;)

he e no ti va noga me va man sätter ;P men kanske du ändrar uppfattning o böri studer ti e :D

2009-06-09 @ 20:46:59
URL: http://niillas.blogg.se/
Postat av: iida

hahah. :D

ja ljög di rakt opp i ansikte. :DDDD

2009-06-14 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0