tråk väder!

vaknade ganska sent idag, blev en natt med 10.5 timmars sömn.. hmm..
jag var så trött då jag vaknade, sov för lång natt.
iaf, man vakna tittar ut genom fönstret, vad är det för väder?
REGN! vart fan har sommaren tagit vägen?
det bara regnar o regnar. jag blir galen!
snart beställer jag första bästa flyg till gran canaria eller nåt! gaaaaah!

iaf, efter morgonmålet for jag med mamma till fotografen,
o lämnade in beställningarna för studentfotona.
efter det for jag snabbt  hem o sen tillbaka till stan.
skulle träffa sarah. parkerade bilen vid pappas jobb o börjar gå mot centrum.
tänker att jag kan si vad klockan är. märker att jag fått mess, av sarah.
klockan 2 måste vi istället träffas, än för 1.
gick tillbaka till pappas jobb då o satt där o väntade tills klockan blev 2.
gick på stan några timmar, åt mat och en pehmis glass.
sen for vi till sarah, hon har ju flyttat så jag visste ju inte var hon bodde.
jättefin lägenhet, sån skulle jag o kunna ha!
satt vid henne då o drack kaffe o kolla en massa filmer på youtube.
sen fick vi damp, for ut o gå en sväng o sen for jag hem.
nu skall jag dra mej till sängen o läsa.
imorgon stan, igen, denna gång med daniela o sen gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0