sova?

sitter just nu o tittar på beck.
men jag vet inte om jag skall kolla färdigt eller om jag skall gå o sova.
ögonen håller på att fara fast men ändåå.

iaf, jag o mamma testade på afropowerdance.
trodde att det inte skulle vara svettigt.
så fel jag hade! svetten rann som bara den!
mina fötter är döda för man måste vara barfota.
så jag kommer sekärt att ha en massa blåsor under fötterna imorgon.
mina muskler är värre nu än vad de var igår.
men sånt får man ta.
hoppas att det går över snart!
efter gymmet blev det stan med andreas, han hittade kläder på rean.
sen hem till mej o äta smörgås o glass.

imorgon blir det stranden med mamma om det är varmt!
nu skall jag fundera på hur jag skall göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0