soool!

idag vaknade man då av att en massa grävmaskiner o lastbilar piper o tjuter,
just utanför mitt fönster. o vada var klockan, 8! gaaaah!
inte kunde man ju sova någå mera sedan då.
men sen blev man ju iaf glad då man tittade ut genom fönstret, sooool!!
yee! åså går man o ser hur många grader det är, 9 grader. hmmp.
väääldigt varmt. blåser jör det också.

åt morgonmål o läste boken som jag håller på med.
då klockan vlev typ 10 for jag iväg till stan för att ta ett träningspass på gymmet.
efteråt blev jag jätte trött o slöö. speciellt sen efter att jag hade ätit.
gick ut o satte mej på verandan o solade.
satt där tills jag brände mej på armarna, sen gick jag in.
lade mej på soffan o somnade. nu har jag huvudvärk o orkar inte jöra någonting.
har också just ätit mat.
skall nog vila nu o se om huvve mitt blir bättre.

läste förresten ut den andra boken av stieg larsson idag, flickan som lekte med elden.
den var så braaa! man kan bara inte sluta läsa.
tur att jag köpte den sista delen igår då jag var på stan.
direkt då den andra delen tog slut sprang jag efter den sista delen.
så nu har jag någonting att jöra över midsommar på andreas villa!

tack för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0