sista dagen

idag e det den sista dagen som 18-åring.
imorgon fyller ja redan 19! ja fylld ju just 18 o fick körkorte!
nog går tiden snabbt.

idag var jag på inträdesprove, som jag var sååå intresserad av.
det gick nu sådär, men med min tur slipper ja väl dit, dit jag inte då vill!
efter det att jag kommit hem for jag o mamma o åt till kina restaurangen i brändö.
GOTT! sen efter det via gigantti där jag köpte kameran jag ville ha!
men det sved lite i plånboken sedan då jag betalade..
men 13,6 megapixels kamera, yeee!!
nu e jag hemma från gymmet o andreas e här.
sen skall jag kolla c.si. o sen far o soova!
inget jobb imorgon, blir stan med mamma o hennes kompis!
hoppas på en bra födelsedag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0