öh

nu har jag läst allting till tradenom inträdesprovet.
jag vill inte ens dit så jag skiter i hur det går.
o ingen miniräknare får man ha heller. kommer gå bra dethär.

gick på stan idag innan jag for till gymmet.
köpte 2 tröjor från gina tricot o andra delen av boken män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden.
så nu skall jag läsa mycket! håller nu på med en annan bok så den får vänta.
jag var så slut efter träningen idag att jag nästan svimmade.
duktiga jag gick då också i solariet för att få bort mina ränder,
men nej. var svimfärdig då jag steg upp..
blir no täckkräm i mäng o massor nu till fotograferingen!

nu skall jag se på cold case, sen får vi se om jag orkar kolla på c.s.i.
sen blir det sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0