jäävla skit!

linda sov ju hos mej inatt dåå.
steg upp där en halv 10 o for sen iväg till stan då hon skulle på en intervju.
efter det blev det en glass o gina tricot, där linda handlade.
gick till bilen som stod parkerad vid kyrkan.
okej, linda skulle hem o jag gå på stan.
linda började svära plötsligt då vi kommit fram till bilen, jag bara huh?
så ser jag, parkeringsböter!
hela min dag var förstörd! blev arg så jag for hem.
åt någonting då jag kom hem o for sen med mamma till stan tillbaka.
köpte en handväska till mamma som födelsedagspresent..
hittade sen en t-skjorta från vila.
blev gymmet sen efter att vi gått på stan,
jag for på total explosion o mamma var i salen.
sen infraröda bastun, via prisma, hem o sen till andreas,

nu ska jag snart o sova, ser på morden i midsomer med mamma.
imorgon blir det att pröva på något nytt på gymmet, afropowerdance med mamma.
undrar hur det går då jag stäckt mina lårmuskler på träningen igår. :(
nåjaa, jag tränar iaf. :D

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0