inträdesprovet som gick så bra..

var ju på inträdesprov för tradenom idag.
det gick inte bra! matteuppgifterna fattade jag noll av!
ja skiter totslt i hur de gick, ja vill int ens dit nåmera.
intervjun, som va en gruppintervju gick också skit dåligt,
jag var den enda som inte hade en inblick i branshen såå..

iaf, sen blev det pizzaa! var med nilla hela dagen, vilket var bra
då vi först gick till fel byggnad. haha. sen hittade vi rätt.
efter att provet o intervjun var över gick vi på stan.
köpte ett par leggings från gina tricot som glänste, en ny undredel till bikinin
o sen ett par nya solglasögon.
sen då jag kom hem började jag läsa på allmän pedagogik,
som jag har imorgon. hoppas det nu går bättre än tradenom..
nåjaa, nu skall jag kolla beck med mamma en stund o sen sängen så jag orkar med intervjun!





haha, penkkis! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0