iida 19 år!



tönt iida fyller 19 år!
haha, jag fyllde ju just 18, o väntade på mitt körkort.
minns nog förra året, kunde ju inte ens sova den natten jag skulle fylla 18. :D

e hemma från stan nu. for med mamma o mammas kompis.
först med mamma ti frissan o sen till stan.
lade in alla mina studentpengar på bankkontot,
kan ju inte gå omkring med flera 100€ i plånboken heller!
men nu e jag typ 100€ fattigare, köpte ganska mycket..
typ detta:


strumpor
2 toppar från gina tricot (farlig butik detdär..)
en ny jomppa bh
sen 2 balsam från frissan
o lite annat smått o gott också

idag kommer linda o hennes familj hit på kaffe
o sen andreas också.
o imorgon fyller mamma, borde köpa present!
o på söndag linda, huhhu. :)

nu skall jag fortsätta påta på min kamera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott <3

2009-06-14 @ 16:26:12
URL: http://paulinaspratbyra.blogspot.com/
Postat av: iida

tackar! <3

2009-06-15 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0