hemma redan.

e hemma redan från stranden.
blev bara typ en timme där då jag brände mina ben o ryggen igår.
o dessutom skall jag ju till andreas villa i heljen så jag kommer säkert ändå att bränna mej där också.
fick ju iaf simma lite idag, behövdes nog så varmt som det är idag!

skall till jennie idag en stund efter att hon slutat jobbet.
skall o sola lite, men jag tar det lite lungt.
o på måndag blir det stranden med sarah om det är fint väder! hoppas.

igår efter gymmet kom andreas till mej åså for vi o köpte glass.
mums, jag tog ju tillåme 2 bollar! ett under.
efter det hem o jag höll på att koka sönder.

nu skall jag vänta på att jennie slutar så att jag kan fara dit!


fick förresten en sånhär fläkt att ha under laptopen som kyler ner den
i födelsedagspresent av jontte.
rekommenferar om man skall se på film så blir datorn inte så varm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0