hemma!

nu e jag hemma från stranden med mamma.
har just skrapat nypotatisarna, o mina fingrar har dött.
så nu e det bara att vänta på att maten skall bli färdig, är jätte hungrig!
iaf, simmade faktiskt idag, mamma också.
o vattnet var varmare än jag trodde. o en spigg bet mej på låret, aijjabaijja!
det var väldigt varmt, lite blåste det.
o jag har blivit brun! :DDDD okej, jag fuskade ju innan studenten med att gå i solarium,
så nu då jag e ute i solen så blir jag brun direkt!
vet inte alls när jag senasst skulle ha varit såhär brun som jag är nu?
speciellt min mage, hiihhihihi!

blev väldigt trött av att ligga där på stranden,
skulle kunna gå o sova.
så undrar om jag kommer att svimma på gymmet idag?
får se. nu skall jag nog vila en stund tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0