hej sommar, var e du?

vilket väder det är idag! vaknade inatt av att det regnade,
o nu blåser det jätte mycket o e kallt så man tror att det är höst.
vart tog sommaren vägen? fyller nästa vecka på torsdag
o e de skit väder då blir jag arg!

iaf, var på inträdesprov idag också.
gick ju ganska så bra, men ja tycker fortfarande att speciallärar intervjun gick bäst.
sen då jag kom hem väckte jag brorsan,
så for vi till stan för att köpa en laddare till bilen så man kan ladda laptopen.
skall till nagu imorgon så ja  vill se på film hela vägen!
efter stan for vi efter pizza, igen för min del, till mamma mia.
nu kom jag just in, var o hälsade på grannens nya kisse med brorsan.
o no kan kattungar vara sööta! vill också haaa!
nu skall jag läsa en bok o sen blir det gymmet.
kan ju inte gå på gym nu på 3 dagar så ja måste ju passa på nu!

hej!

Kommentarer
Postat av: nilla

svar: oj nej! va skiit :/

men får ju hoppas att du slipper ti spec.lärare då i alla fall. :)

2009-06-08 @ 08:35:12
URL: http://niillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0