grattis!



GRATTIS PÅ 17-ÅRSDAGEN LINDA!
1 år kvar nudå. ;)

har varit hos andreas hela heljen.
på fredag kom anna till mej på födelsedagskaffe om man skall kalla det så.
sen då hon for hem for jag till gymmet,
o sen då jag komhem for jag till andreas.
då jag kom dit var vi där en stund o sen till mange o kolla film.
grattis till mamma som fyllde år då på fredag!
sen på lärdag måste vill till mej, skulle tvätta mina gymkläder.
for till gigantti med pappa då mamma har lyckats tvätta pappas telefon i tvättmaskinen..
så nu blev det en ny telefon. sen o hyra film.
till andreas o äta. fick plötsligt jätte ont i magen.
den svällde opp som om jag var gravid o sen kunde ja knappt gå.
usch vilka smärtor! men nu har det gått över, tur det.
har kollat den finska filmen sauna idag.
hängde inte med till 100%, men jag fattade iaf inte så mycket.
annars e det en skit dålig dag idag!
skulle bara kunna försvinna. argggg!!!!
kanske jag blir på bättre humör då jag får fara på total explosion
o hoppa av mej nålitem får hoppas det iaf.

nu blir det mat, sen boken jag håller på med åså gymmet!

Kommentarer
Postat av: Anna

bra stavning här ^^

"sen på lärdag måste vill till mej,"



fin blogg annars :P

2009-06-15 @ 09:49:20
Postat av: Anonym

hehe, kan int stava nää. ;P

2009-06-15 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0