goodis!

sitter hemma o äter godis. nam.
eller, ja får huvudvärk men soooo!
jobbade idag från 7.30-16.10, jobbigt.
sen då jag kom hem åt jag nån smörgås o sen blev det gymmet.
hade inte tränat på 3 dagar, o det märktes för jag kände mej riktigt fet,
eller så inte men iaf. kom hem där en halv 8.
nu e klockan 9, jag skall ha mamma o hjälpa mej med en sak,
o sen blir det sängen. skall läsa boken som jag håller på med,
o sen blir det jobb imorgon också. urk.

i heljen for jag o familjen till nagu. pga, pappas moster hade dött,
så det var ju då begravning som gällde.
enda anledningen till att jag o mamma far till nagu e just begravning eller nån större fest.
kändes som att resan dit o tillbaka tog längre än vanligt.
sov hos min faster o hennes man denna gång, brukar annars sova hos fammo o min farbror.
men fammo e på sjukhus så min farbror orkade inte med några gäster..
träffade mina kusiner som jag inte sett på 2 år typ,
men ingen bryr sej i mej så jag sket i att prata med dom.
det är alltid jag som måste ta kontakt, så nu kan ju de jöra det tänkte jag,
men de gjorde inte det så skit i det då!
det finns typ 4 kusiner som jag alltid pratar med, annars e det stopp.
sen igår efter att vi kom hem for jag till andreas,
o sen kom han hit, blev bastu o sen for jag o sova.
innan vi kom hem hälsade vi på fammo på sjukhuset.
hon var så dålig, började nästan gråta.
jag tror inte att det tar länge innan vi mister henne,
o då har jag ingen kvar. träffar ju fammo 1 gågn på 2-3 år.
men det känns ju bra att ha träffat henne nu om det nu inte blir bra..

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0