fan!

igår somnade jag i solen med min bikini på som går runt nacken.
meningen var att jag skulle ta ner banden,
men tänkte inte på det då..
då jag sen vaknade hade jag starka streck av bikinin!
faaaan, jag har studentfoto på fredag o en tubklänning.
blir att använda täckkräm nudå..

nu är jag hemma från gymmet, 
men jag var nog alldeles för trött för att träna idag.
har så mycket sömnrester så jag svimmade nästan på spinningen.
kul om man skulle ha fallit av cykeln.
på jobbet gick jag i dvala så nu skall jag snart o sova,
o klockan e kvart över 8!
men jag har inträdesprov imorgon som börjar 8,
så min hjärna måste funka.

nej nu blir det hårfönen o sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0