e jag trög eller?

for till stan o träffade daniela idag.
for på kaffe, eller jag tog bara en trip, o pratade.
efter det shoppade vi lite, ännu mera pank!
nåjaa, sen for daniela hem så jag tänkte nämen då hinner jag o städa till pappas jobb,
o sen hinner jag till gymmet på total explosion till halv 5.
nåjaa, jag städade o när jag var färdig, vad gjorde jag då?
joo, jag for hem! då jag kom hem kom jag på nämen skiiiit jag skulle ju till gymmet!
alltså jag e trööög o kan inte tänka, min hjärna fungerar inte.
blev så arg då jag kom hem o kom på att jag skulle till gymmet.
nu måste jag in till stan på nytt o slösa bensin,
eftersom jag måste till gymmet idag. alltså blä. ge mej pengar så jag kan tanka!
trög jag.

nu åste jag äta o sen o slösa bensin, igen. sfajsfasfaskfjal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0