290609

wihuu, idag skall jag till stranden med sarah!
kommer bli jätte roligt.
vet inte alls när jag sist skulle ha varit med en kompis till stranden. hmm.
men iaf, idag tror jag att det kommer att bli jätte varmt,
så jag skall smörja in mej med en massa solkräm.

helgen då, var på andreas villa.
solade o simmade o jick i bastu.
det var bra väder hela heljen.
brun har jag också blivit.
hade ju brännt min rygg o mina öron så det tog ganska ont i bastun.
men en bra helg var det. (:

min rygg håller på o dö, ja vet inte alls vad jag har jort.
gymmet blir det inte tal om, isåfall pilates eller nåt som e lungt.
jag som ville på spinning idag! skit.
på lördag kunde jag inte ens gå, så får se nu vad som händer.

skulle ha viljat sova imårse,
men man har ju sådanna grannar som börjar klippa gräset, eller nånting annat då
klockan är 8 typ. måste sova sen då.
nu skall jag packa väskan till stranden så det är färdigt. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0