yes!!

jobba idag 8.50-16.30.
trött som faan var jag, så trött att jag inte ens orkade fara till gymmet.

men det som jag skulle säga var att jag har sluppit in till barnträdgårdslärare!!!
fatta hur glad jag är, att iaf ha en studieplats färdig till hösten.
skall bara vänta o se om jag sluppit in nån annanstans, men jag tror inte det.
annars tar jag platsen o sen efter det går vidare till klasslärare eller nåt sånt.
men sen måste jag ju flytta till jeppis, men det kanske inte jör så mycket
då det bara är typ 80km hem, plus att moster o morbror bor i kokkola.
jag tror att det skulle vara bra att komma bort en tid. får se hur det blir nu.

för att fira att jag iaf har en studiplats färdig, for jag, pappa o mamma ut o äta idag.
till rosso, nam. efter det lösglass. namii.
nu e jag hemma o ser på criminal minds! bästa serien ever!
o andreas e här o, o jag kan inte bestämma om jag skall far till gymmet imorgon före jobbet eller inte, hmm.




då jag sitt färdigt på tv skall jag läsa STORY som jag köpte idag.
bra tidning då man inte har annat för sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0