tisdag

idag skulle anna ha kommit till mej.
men så skickade hon att hon har feber, skiiit.
så då fick jag skiit trååkigt!
nåjaa, jag mamma o moster for till våra grannar o kolla på deras hundvalp.
ååååh, jag vill också haa! en exakt likadan som niki, saknar ju honom bara ännu mera nuu..
efter det blev det prisma o handla.
köpte chilinötter som jag skall äta nuu, o läsa en bok.
efter det o efter jag ätit, skall jag efter linda från busstation.
hon kommer hem från villan med bussen. sen sover jag hos henne inatt,
o imårån far jag mamma o moster till kokkola.
skall då på samma gång till lägenheten o mäta ut saker o ting.
skulle också egentligen o träna idag, men det hoppar jag över nu då jag skall efter linda.


invigde min nya tröja idag, o igår fönade jag håret platt.
inte så dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0