måndag.

sov hos andreas inatt.
han skulle till jobbet till 8, så efter att han farit somnade jag om.
sen en kvart över 9 steg jag upp, åt morgonmål o sen for jag hem.
då jag kom hem for jag, mamma o moster sen till stan.
köpte ett par byxor o sen 2 t-tröjor.
sen for vi hem o har nu ätit.
sen ikväll blir det gymmet, spinning+vatsa-selkä, när har jag sist varit på det??
imorgon skall jag vara med anna, vi skulle till simhallen, men den är stängd. :(
får hitta på något annat istället.


detta köpte jag, från gina tricot.


på lördagen var det vel som jag for till citymarket
o såg att de hade rabatt på detta schampoo.
har haft balsam av samma o det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0