jag fick den!

nu har jag fått en lägenhet i jeppis!
for dit med pappa idag, kollade på en men den var för stor o på fel ställe.
sen ringde vi på en som fanns i en tidning.
var o kollade på den o den var fin!
på bra ställe, bara typ 1 km från skolan så man kan gå.
de sa att de skulle ringa sen ikväll, för att det var ännu 2 andra som skulle o se på den.
men sen då vi just hade startat hemåt ringde de o sa att jag får den!
så från den 1.8 e den min!
känns väldigt konstigt att man skall flytta om någon vecka.
hjälp mej. får se nu hur det går.

åt med pappa på korv görans idag också.
gott o mycket mat! haha!

nu skall jag ut o cykla o sen vet jag inte.
är på väääldigt dåligt humör just nu....



pappa i jeppis.


da hause där bakom träden.


snygg jag.

Kommentarer
Postat av: Camu

Grattis, vad roligt.. :)

Hur har du det med möbler, har endel "extra", hör av dig om det är något du behöver!! Och om du behöver flytthjälp, bara att ringa!!



Kramis,

C

2009-07-15 @ 13:09:54
URL: http://camilie.wordpress.com
Postat av: iida

ska si me mamma o så kan vi ju höras nå. (:

ett köksbord behöver jag iaf.

kramar

2009-07-15 @ 23:42:50
Postat av: Camu

Tja, ett extra köksbord har jag inte, men nog 4 extra köksbordstolar (alla likadana). Har två fotöljer som jag sällan använder och en extra soffa (har en ny soffa så min gamla lilla bruna soffa, om du minns, står för tillfället på vinden). Den har inga fläckar eller skråmor, är ju ganska passligt liten om man inte har så mycket rum. Har också ett extra skrivbord/databord.. kanske nåt annat ännu också.. :P

Bara att höra av sig ;)

Ha så skoj på Rockperry!!



Kram,

C

2009-07-17 @ 08:12:50
URL: http://camilie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0