heljen.

i helgen var det ju då rockperry.
orkar inte skriva så mycket, men roligt var det, iaf på fredagen!
nu kommer lite bilder iaf. (:
dag 1:


maria.


jag e happy!


madde, linda o martina.


maria o andreas.


<3


pusi pusi!


avslutade kvällen med ett besök på mäkken.
gott! sen hem o soova.

dag 2:


kom ti rockperry, satt o så runt i nån timme på allt folk.
rövwn domna ju fan bort, haha!
träffa på nykamb som va sååå nykter.


fläääsk fejs, jag iaf! trött var jag, omg!


"yåo motherfuckker in tha hoood", hahahah!
höll på på så hela kvällen!


smygfoto.


foolk. träffa på en turk som int kuna nå annat språk än sitt eget, haha.


linda avsluar kvällen.
blev hesburger mat denna natt. andreas o jag for till abc o linda for till stan med madde o dom.
skulle träffa sarah men hittade henne inte o hon svarade inte i sin tele heller. :(
nåjaa, for hem o soova sen.
nästa dag fick man ju knappt opp ögonen,
o jag o andreas for o simma. hihi.
sen blev det gymmet för mej o sen sängen.

idag måndag, blir det snart mat o sen gymmet, o mamma kanske kommer med, får se.
kom ganska just hem från mammas arbetskompis,
var dit med mina studentfoton.
o blää skiit kakka väder idag! :((

nej nu e det maat!

Kommentarer
Postat av: Linda

hahhahahah! :d guu va snygga bilder ;9 ja ska själ några :d

2009-07-21 @ 14:51:08
URL: http://lindusfrazzii.blogg.se/
Postat av: iida

:DDDDD jör de. (:

2009-07-21 @ 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0