gårdagen.

igår firade vi då morbror på kalles in.
badade rökbastu o badtunna. myyys.
efter det god mat som nästan var för mycket.
sen hem, o andreas kom till mej en stund.

nu kommer lite bilder:










en massa fisk, skinka, köttbullar, nypotatis, sallad o bröd som förrätt.


alla utom jag på bild.


som varmrätt var det grillad grisfilee men rödvinssås o potatisgratäng.
har no aldrig ätit så god potatisgratäng!


som efterrätt skogsbärspannacotta..


solen kika fram lite o.
en bra kväll var det.

nu skall jag se å film eller läsa en bok.
köpte chilinötter inatt då jag var med andreas till ABC, mina favoritnötter, namiii!
så de skall jag äta upp.
sen ikväll blir det gymmet o sen till andreas o sova där,
fast han skall till jobbet imorgon.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0