första jordgubbarna



namii, åt glass med jordgubbar igår.
dom första jordgubbarna smakar bäst!

idag vaknade man klockan 8 av att nå jävla byggubbar börjar borra i asfalten.
ja blev så arg! ville ju sova jag, morr på dom!
steg opp o åt morgonmål. efter det skulle jag o mamma o föra min bil till verkstan.
sen till stan. just innan vi skall iväg ringer de från jobbet o säger att jag måst i jobb.
då var klockan 10! kom till jobbet halv 12,
blev väldigt arg då de inte kunde ringa dagen före!
så nu blir det jobb resten av veckan.

då jag kom hem åt jag snabbt en riisifrutti åså iväg till gymmet, spinning.
andreas kom efter mej, sen via mej åså o simma!
sköönt! nu har jag just sitt på tv så nu blir det soova dags.

gonatt o ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0