6.7.09



sii vad jag fick i försenad födelsedagspresent av moster!
o jag som skulle få kastruller, haha.
har själv sitt på samma tröja då jag varit på stan,
meeen har inte haft pengar att köpa då den är ganska så dyr.
men nu fick ja den!

jobbade idag, o vi var för lite folk i personalen.
yess alltså. så finns det en flicka som är 10månader
som kryper runt då man är ute. så såg jag idag då vi var ute att hon sysslade med nånting.
gick dit, o hon satt o tuggade på en sten som hon hade i munnen!
hon var påväg att svälja den, men tur att jag gick dit då när jag gick!
annars skulle hon kanske ha kvävts, o jag fick nog lite panik.
kollar efter henne extra noga nuu..

e vääldigt trött nu, skall snart dra mej till sängen.
jobbar imorgon också.
o idag var jag till gymmet på TBC o sen efter det på pilates med mamma.
blev jätte trött av pilates. men men.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0