nyåret 2008-2009

året 2008 har gått fort. de ha hänt så mycke saker under det gångna året.
klassresa ti prag, moffa o hunden niki dog, jag fylld 18, fick körkort o bil,
had mitt första sommarjobb o had de bra.
börja 3:an o kännd mej stor. men no ha de nju vari ett ganska bra år om man bortser från det tråkiga.

blev backan på kvällen då. andreas kom hit nångång efter 7.
ja laga mej färdi åså for vi där en 9-tiden då linda ringd o sa att di far.
ja satt på mej mina vita byxor, svart tröja o svart kofta o mina favvis stövlar.
blanda min dricka i ett plastglas innan ja for iväg.
i bilen sen då de va jätte lite kvat på bottnen i glaset körd vi i en gupp åså satan spilld ja på mej!
spilld röd dricka på mina vita byxor. jätte kul. o då va vi nästan framme vi backan.
vi fick vänd om så ja sku få byta byxor. mamma tvätta bort det röda åså satt vi o föna byxorna.
di blev nu ganska torra åså satt ja på di iaf, men to me ett par extra byxor.
då vi sen kom ti backan blev de nå slagsmål åså sparka nån på mej så ja blev svart på mina byxor då isrelle.
de va helt onödit att ja for hem o byta byxor då.
de va no ganska mycke folk där, o jag frös. dansa lite, men nån hoppa mej på lilltån
så nu e den oppsvälld o jätte sjuk.
nåjaa, sköt nå raketer sen då där en 12-tiden o drack lite champange.
sen blev kvällen skit, fö de blev ett jätte stort slagsmål o en massa poliser kom dit.
så avbröt di festen o alla måsta far hem. sen filma dom ti den nya serien poliisit som ska börja på nelonen.
de kändes ju jäätte bra. nåå, efter de då att vi blev utslängda for ja o andreas hem ti mej o ja somna ganska så fort.

                 


idaa e de den första dagen på de nya året.
vakna halv 11 o väckt andreas o åt mårånmål.
sitter nu o sir på tv o vet int alls va vi ska jör.
ut o gå vill ja iaf. får si nu. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0