gonatt!

andreas for just hem. he blev jäätte tomt i min säng nu. :(
vila ju att han sku sov här ja, fan då ja ska måst les på årov imårån o!
nästa gång ja träffar han e vel nästa fredag, o ja kan int heller tror ja sov me han då.
hörf dag på silveria åså läsa på studenten o sova bra innan finska hörffen på måndan då.

for efter mamma från jobbe idag, o ja körd.
kändes rikti konstit då ja int had kört bil på ganska länge.
efter de for vi ti abc me mamma då direkt från jobbe
o köpt chips åt brorsan o sallad o en cider ti mej.
efter de for jag o andreas efter kommen o 4 andra, vilket betydd 2 fö myki i andreas bil!
jag satt i kimmens famn i framsäte åså va de 4 i baksäte då..
sen då hem ti mej o åt sallad o smörgås.

nu ska man då gå o sova så man ork läs på prov imårån o.
plus ja ska fixa mera på min penkkis dräkt.
åså kommer ju linda hit. :]

nee, nu e de no GONATT!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0