begravning

de blev begravning igår då, lördag. på freda for vi ti kokkola så de int sku va så långt att köra,
då vi sku ti jeppis. va jätte kallt igår, höll på att frys ihjäl, men de e allti kallt då de e begravning.
de va en fin begravning. ja tycker ändå int om att fara på såna.
sen då de va dags att föra blommorna ti kistan brast de för mej.
de va en likadan kista som moffas så ja bara så den framför mej, så därför börja ja gråta.
känslorna kom då. ja kännd int lindas mommo nå bra, va jätte mpnga år sen ja sist had träffa henne.
men sen då ja så på linda börja man no gråt, pga. att linda grät.
efter begravningen blev de minnesstund o jag o linda kuna int nu heller håll oss för skratt.
börja skratt direkt vi så på varann o lindas pappa.
de fanns smörgås o tårta o jag o linda åt 5 smörgåsar var. heheh.
efter de sen så kom linda tibak me oss ti kokkola o jontte for me lindas mamma o pappa tibak ti vasa.
han orka int kom ett varv tibak ti kokkola, skit i he då.
men jag o linda så på kung fu panda i bilen då ja had laptopen me.
så kom nu linda ti mej sen o andreas kom sen också.
så på körslaget o va jätte trötta, iaf jag o linda. sen nångång 11 förd vi hem linda åså for ja o sov då vi kom hem.

idaa e ja o andreas ganska slö. ha sitt på björnbröder 1. men vi va no ut o jick o före de.
nu ska vi si på lets dance o sen vet ja int.
kanske si på film ijen eller nå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0