28.1.09

då e de bara 11 dagar kvar i skolan. känns skönt!
men nånting som int lockar e de 3 veckor långa läsperioden..

iaf, igår va ja på jätte dålit humör.
de e no lite bättre idag. for o springa igår så ja int behöva tänk så myki.
andreas kom hit igår också. så typ bara på tv o klockan jick otrolit långsamt!

idag ska jag o pappa föra min bil till mammas en kompis.
hon har ett stort garage som vi ska sätta bilen i, så ska pappa fixa mina stötdämpare imårån.
plus att min högra bakdörr int går att stänga.
så den måst vi ha fast från den ena dörren till den andra me nå band.
ha ska si om han kan fixa de o.
men man blir ju no ganska så sur då bilen hela tiden går sönder.
bara en massa småfel. ingenting stort aldrig.
morr. ja vill ju kunna kör me bilen då ja har bil.
känns lite onödit me körkort just nu iaf..

så fick ja en potatissäck av emmo idaa, som ja ska använda till min penkkisdräkt!
nu fattas då bara undre delen.. ja vet int hu ja ska få de fixa.
plus att ja måst sy potatissäcken..
o nu måst ja tvätta den..



nu sku ja måsta sitta o läsa på rella prov.
men de lockar int alls. ja e jätte trött så ja kan int heller koncentrera mej.
ja tar de på talang..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0