2 januari

vakna där en 11 tidenvi andreas. före de vakna ja 9 tiden o har ingen aning om hu ja ha lyckats somn om.
men iaf, steg opp åt mårånmål o for sen ut o gå.
va ganska läng tillåme, o kallt va de!
måsta lån andreas långkalsonger då ja bara had tunna strumpbyxor me mej.
efter for vi ti stan åså köpt ja ett bälte ti ha i midjan tisammans me min tubklänning/top.
annars faller den bara ner, vill ju kunna använda den.
sen då vi for hem for vi in via sko extra, o fan. ja hitta ett par skor.
o ja köpt di. ja blev rikti arg på mej själv, fö ja behöva int ens di! men di va ju på rea..
sen via mej så ja lämna allting hemma, åså kom linda hit då di had vari ti stan.
hon kom me mej o andreas ti andreas, skåda på film.
for ti subway så linda fick ät, o nu sitter ja här hemma ensam.
måsta va hemma inatt då morbror o kusin kommer imårån.
åså kan man ju int heller jör nå på lörda heller då ja ska umgås me min kusin som e 4 år yngre en mej.
jee! men andreas fick vel no kom hit en stund imårån så he va ju bra. (:
sku no int ha vila bara va hemma på en lördaskväll me familjen..
men de kanske sku vara bra då man int ha vari de på länge...

åså e ja skit sur! för mamma tvättar mina vita byxor andra gången pga, nån som sparka på mej vi backan.
de jick int bort! iaf, första gången hon tvätta dom, o fan om int de jör de nu!
då blir ja på så jävla dålit humör, di va ett av mina bästa byxpar! ååååhh!!!!

nuu ska ja snart hopp ti sängen, håller på o somnar..
måst ju sov så ja ork imårån. (:
gonatt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0