fredagen den 13:de

idag e de då fredagen den 13.
ja bara väntar på att de ska hända nånting till mej.
mamma ha nu iallafall haft en ganska dålig dag, allting ha bara skiti på sej för henne..
kom just hem från butiken, köpte tortilla som vi ska äta idag, o chips o dipp.
ja ska si på film o rikti fetta opp mej.

igår blev de då cella nova me klassen.
jag tyckte att de började lite väl tidigt så sen mot slutet var de jätte tråkigt.
innan de slutade for jag, emmo o elina till fone, vilket var bra.
men jag var så trött så ja trodde jag skulle somna stående.
trodde inte att de skulle vara så mycket folk på krogen, men de va de nog.
jag orkade knappt dansa men de gjorde jag nog iaf.
några många drinkar ble de nog inte, pga. jag var för trött..
halv 2 kom andreas efter mej, nilla o antonia, jag orkade inte vara uppe längre,
hade ju stigit opp kl. 5 för att fixa mej ti penkkis.
kom hem en 2-tiden, kröp ner i sängen o somnade direkt!

då jag vaknade idag hade ja världens huvudvärk.
tog en tablett o for o sova vidare. vaknade sen ijenn, huvudvärken kvar!
jag blir galen, ja orkar int ha huvudvärk! grauuu.
men de var inte de enda som var fel.
kroppen värker. halsen sjuk, nacken kan man knappt vrida på.
benen orkar knappt hålla mej uppe. jag tänker inte gå mera än nödvändigt idag.
allting e bara skit idag, men de ska vel höra till.
jag tror mitt huvve tog styk igår då jag inte hade nån mössa på flaket...

nee, nu ska ja ta o sova en stund o sen om mitt huvve blir bättre.
idag ska ja inte jöra nånting, idag ska jag ha ledigt.
imorgon ska ja börja läsa på studenten, så därför tänker jag inte jöra nånting dag.
andreas kommer hit ikväll, men de e allt.
imorgon då alla <3:ns dag.




jag som troll på penkkis. just påväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0