alla <3:ns dag

dagen började med att jag steg opp o jick i duschen.
efter de läste jag på filosofi. (läste faktist ut första boken!)
sen for ja ti sarah. va ut o jick o frös bort alla våra kroppsdelar.
nåjaa, for ti citymarket o köpte godis. for ti sarah o kolla film.
2st tillåme. de va rikti skoj att va me sarah.
efter de (då klockan va typ 9 for ja hem, o ja kom 3..), så kom pappa efter mej åså förde han mej ti andreas.
då ja kom ti andreas gav ja mitt alla hjärtans dag kort o chokladen som ja köpt.
sen lå vi bara o myyst i sängen tills klockan va 11, så börja vi sova.
de va min dag!

idag belv de då att fara hem från andreas tidigt då ja sku läsa på filosofi.
börja på andra boken så de går no rikti bra.
va ut o jick me mamma åså for vi ti helen o fösöka fixa min bil men de sket sej..
nu ska ja i bastun o sen ska ja si på en massa avsnitt av csi!
ha de bra!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0