28.2.09

idag vaknade jag nångång 9 tiden, va trött som fan.
jick o sov 2 tiden igår, så de märks att ja int ha fått tillräckligt me sömn.
iaf, läst lite på biologi efter norgonmålet, o sen for ja me mamma o pappa o handla.
mamma köpte nya jommpabyxor ti mej, så nu kommer ja int att skämmas på gymmet!
så kom vi hem o ja fortsatt o läsa lite på biologi.
nu jör ja ingenting, eller joo, ja sir såde  halft på film.
plus ja klotta nagellack på min laptop! GAAAH!!
vill no vet hu man faan lyckas me de!

iaf, idag kommer andreas hit, åså far vi me sarah o spelar biljard.
efter de kommer sarah o andreas ti mej åså ska vi äta glass o äppelgott,
som jag ska laga då sen.
hoppas att de blir en bra kväll.

nu ska ja lacka mina naglar pånytt,
de blev int bra då ja lacka för en stund sen..

hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0