16.2.09

kändes konstit att inte fara till skolan idag.
skulle stiga upp 9, men vaknade ren halv 8, så ja steg opp 8.
så läste jag vasabladet o där en 9-tiden började jag läsa på filosofi.
har en paus nu, eftersom ja håller på att somna.
ha läst ut den andra boken o nu börja på den tredje.
sen har ja bara en bok kvar åså e filosofin slut, o då ska man börja med hälsokunskap.
men de som e bra me de e att ja ha ju ren skriva de en gång så de e ju bara repetition.
så ja e ju redan godkännd, försöker bara höja..

skulle läsa pohjalainen idag också o jöra en massa frågor men ja hittar int frågorna nånstans!
di finns int på skolans hemsida eller på fronter eller wilma.
så ja hoppas att di snart kommer upp eller så ha terho glömt bort att sätta in di..
nåjaa, iaf.

nu ska ja läsa vidare, har kaga ett schema till mej så nu e de en timme tills ja har matpaus.
efter de läsa ijen o sen ut o gå. o efter de läsa lite ijen o sen e ja färdi.
kvällen ska jag ha ledig, kan inte läsa på kvällarna.
nåjaa, ja hoppas att ja får utläst min 3:dje filosofi bok idag.
hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0