jullov!

imårån får ja jullov!!
ha lämna in min biologiska hemtent igår, kändes skönt!
o idag har ja laga färdit rörelseuppgiften.
eller ja sejjer att den e färdi. punkt slut. tent imårån o.
enda vi har på hela dan, sen får ja fara hem o va hemma 1 månad!! jess!!
ska städa lägenheten innnan jag far hem, så att he e fint då man kommer tibak.

tycker att jag bara ha äti idag. först mårånmål, sen mat i skolan.
for dit o ät fast vi va lediga, bara för att de va jullucnh. sen åt jag mat hemma,
sen en mandarin, sen håksa ja på att ja had morötter o dipp så då åt ja de.
kom på att ja had ju köpt en glass så ja ska ät den sen då ja ska si på c.s.i. haha.
älskar maaaat! o på julen kommer man bli fet, enda man jör på julen e äter.
men ja får ju gå på gym nu 1 månad då jag e hemma, jee!

på fredag bär de av mot nagu o på lördag e de fammos begravning..
bra liv man har just nu..
jag ha vari me om så myki skit i mitt liv så ja orkar int nåmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0