ja e bra på ti bak

dagen börja me att jag o mamma steg opp så att vi kom ti prisma där en 9-tiden.
men tydligen had alla tänkt som vi..
nåjaa, fick handlat hede sista. kom hem o packa opp
o sen förd mamma mej ti gymme. trod int att he sku va nå folk men he va myki.
efter gymme hem o ät åså baka ja en daimkaka.
han blev rikti lyckad. :)
sen sku ja baka julgodis.. o he jick ju som he jick..
ja sku va lat o smält cholkad i mikron..
men he börja brinn! fyy faaan va he lukta skiiit! luktar ännu i hela huse. uäk.
dit for en hel chokladplatta. men ja for o köpt mera o då smälta ja chokladen över vattenbad.
belv rikti bra sen. :)
nu har ja paktera in alla julklappar o äti ostbågar.
nu e ja hungri vill ha mat. sekärt bara nå smörgås.

ikväll kommer morbror o min kusin hit, o imårån moster, hennes pojkvän o roope.
o jag ha kova att far på julbön me mamma o moster.. jess alltså! eller så int.
har tusen skolarbeten som ja sku ha måst laga, hur ska ja hinn??
på fredag ska ja iaf uuut. :D

he e 23:je idag. de sku ha vari 4 år.
men du bara skiter i mej då jag försöker va snäll me dej.
förlåt att ja finns. ja ska gå under jorden då kanske du kan bli normal??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0