villaavslutning

på fredag for jag o andreas då ti jeppis.
typ 10-tiden had jag packa opp allt i skåpen,
men fan så myki kläder ja har..
iaf, då sen åt vi nå o så på tv åså blev he sova.

på lördag for vi o köpt en bykställning ti mej o en bykkorg.
va dukti o tvätta kläder för hand.
sen bara slappa vi o for ti prisma ett varv o köpt mat ti sönda.
efter he for vi ti kokkola o moster.
åt mat o gick i bastun. skönt.
for ut o köra me moster sen o si  på alla facklor o sånt som di har i kokkola då man far strandvägen.
villaavslutning e ju stort i kokkola.
fint va he iaf me alla ljus! sen hem o soova.

sku sov läng idag, men he blev int så..
kom på att ja kanske sku si va man ska ha me sej ti inskrivningen imårån..
hmm, ett foto av nå slag på sej själv.
had ja he? nää. jävla skiit!
fick ring ti moster då så kom hon me ett foto, från ettan i gymnasie. skit samma.
nåjaa, for ti prisma så andreas fick godis o sen så vi på film.
vessabyttan min ha gått sönder så den läcker så hyresgubben va hit o så på he.
blir att byt vessabyttan nudå. jess.
for ut o gå o så ti nya gymme, verka va rikti najs.
får si nu hur he blir.. vill ju gå på lady line men lite svårt he..
imårån ska ja iaf ut o spring!

nu ha andreas fari hem o ja e jätte ensam. :(
ska snart bädd ut min soffa o typ läs en bok eller nå.
ska träff jannica imårån innan skolan så går vi tisammans. :)

gonatt!



roope söötis!


moster.


goose <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0