usch vilken dålig natt!

gick o sova efter 10 igår.
somnade inte fören vid 12! sen då ja äntligen somnade dåå,
så sov jag väldigt oroligt.
vaknade klockan 5 av att jag var jätte pigg.
sen somnade jag nog om o sov en timme innan klockan ringde halv sju.
skulle till gymmet på spinning till halv 8. orkka.
tänkte nog att jag skulle skita i det, men sen gjorde jag det inte.
sen då jag väl satt på cykeln tänkte jag att vad fan gör jag här då jag skulle få sova ännu?
nåjaa, var ju skönt att träna på morgonen, men det var tungt.
sen då jag kom hem for jag pappa o mamma till stan o betalade nån räkning till skolan.
vidare till haanpää o köpa städgrejs o sånt, då vi skall o städa lägenheten imorgon.
efter det till prisma o handla o nu sitter jag här.
har just ätit en chikenwrap från mäkkis. namiii.
men är fortfarande hungrig, morr.
huvudvärk har jag också. funderar på att gå o sova en stund nu.
då andreas slutar jobbet idag far jag till honom.
något annat vet jag intteee.

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0